Ko nam je kriv sto nas glavni sef nije video u snovima.
Ali je zato sanjao da u Sremkim Karlocima bude nova sytanica stara mu se nije dopala mlogo je liocila na prozapadnu.
Да ли је нормално, да се новцима пореских обвезника Србије, граде аеродроми (Требиње) у другим државама, а истовремено, тим пореским обвезницима укидају ж. станице?!?!?
Ne misliš da su i oni o tome razmišljali? Mislim da bi prvo trebali daa uzmemo primer neke pruge koja se vadi pa onda da se kritikuje,ima tuu pruga na kojima 40 godina ne ide saobraćaj. U principu železnica se ne može gledati samo tržišno i negde mora da postoji i gde pravi gubitke ali za sve treba analiza. Kod nas imam utisak da ni jedna stran ne analizira ništa ni ona koja nešto radi ni ona druga kojakritikuje.
Resio Bog da podeli zemlju. Ujutro se SREMAC uspavao jer je cele noci bekrijao. Dodje a ono zemlja podeljena. Onako skrusen obrati se Bogu kako je posten, radan, dobar vernik... Gleda ga Bog onako jadnog i kaza evo ti Sremce deo moga raja. Dragan gledaj ti prirodu Alpa. Stomak gleda gde treba.
Slusam o brzoj pruzi od devedesetih...
U redu, lepo je što ide brže, još uvek sam u šoku što nije kasnio, ili nije čekao na sporednom koloseku po 45 minuta da prođe međunarodni voz sa prvenstvom prolaska (možda i zato što nema mnogo (uopšte) međunarodnih vozova. Ali 400 din je dok ne zaboravite prokop, a posle će cena na 4 cifre dinara.
Ma OK, slazem se. Nije bas tepsija, ima posla. Ali sve jedno, digla se buka, kao da smo napravili teleport. Dovukli premijera druge drzave da se vozi vozom. Ej! Vozom! Da je Maglev koji ide 400 km/h, opet bismo kasnili par decenija.
vidis prijatelju, cim razmisljas ekonomski, odmah lupaju minuse. Narodu je mnogo 400 dinara za voz, oni hoce da je "dzaba", odn. da ga svi placamo kroz povecavanje cena, uvodjenje kojekakvih poreza na porez i ostalih akciza i duplih oporezivanja. Voz da placaju svi u zemlji, a ne oni koji ga zapravo koriste.
dobrivoje
01.06.2022 • 09:47
@igor_t 01.06.2022 • 09:30
Te pruge koje sa vade...kad si zadnji put putovao nekom od njih?
Slazem se da se mnogo od tih pruga ne koristi, pitanje je zasto?
Da postoje vozovi koji saobracaju za putnicki saobracaj, sigurno bi bilo putnika, s obzirom da je i autobuski saobraca na izdisaju, pogotovo po manjim mestima.
Takodje, ima i fabrika koje se otvaraju, a blizu su tih priga, koje bi mogle da se koriste za prevoz robe, umesto kamiona.
Mislim da treba iskoristit postojeci potencijal, i unaprediti ga. Lepo je imati brzi voz na najprometnijoj relaciji, ali mozemo imati i normalne brzine, na manje prometnim i teretnim.
Previse subvencionisana cena. Sa ovom cenom ne moze da se otplati investicija, pa sve i da je u svakom termimu voz popunjen 100%.
A gde su troskovi odrzavanja kompozicija, pruge, placanje za struju itd. Prave istu gresku kao i njijovi "djedovi" partijaši zbog kojih je železnica propala. Poreske obveznike ce to skupo kostati, a nasa deca ce se za deceniju dve voziti krntijama.
@Igor_t
Ukinuti vozovi između Sombora i Vrbasa
AUTOR021.rs INFO 01.06.2022. 06:42
Od danas, 1. juna ukida se saobraćaj svih vozova na relaciji od Vrbasa do Sombora.
Neće saobraćati ni po dve od linije na relacijama Beograd - Niš i Niš - Beograd, saopštio je "Srbija voz".
Pa ti vidi sta nas ceka!
@Gvozdeni Konj
Pa naravno druze, tako to ide.
Sada su poceli da vade preostale pruge u Vojvodini. Onda ce za par godia da napave jednu novu i da je slave kao ovog sokola.
Tuzno je sta se sve radi narodu i kako se to trpi i guta jer je narod navikao da mora biti siromasan i da se muci, da nesto ne moze i da se ceka da drzava nesto uradi. A o manjku interesovanja i kontrole kako se trose drzavne pare je sramota i govoriti.
Читам ове коментаре, и не верујем колико има злобе у људима. Ја радим у Београду већ 5 година, путујем из Новог Сада, сваки дан. Овај воз ми је учинио живот и посао и лакшим и лепшим.
Лепо радим у возу, по пола сата тамо и назад, што значи да морам бити 7 сати у канцеларији. Од врата до врата сам за 1:15. Исто време као и колима кад идем, али сад ипак не возим, немам ризик од удеса, а још могу и да радим. Могу и попити нешто у Београду, без ризика за вожњу.
Воз тачан, све на време (јесте се пар пута десило да стане, нешто се поквари, али боже мој, дешава се).
Линијским таксијем ићи је катастрофа, колико су та возила небезбедна, а уме пут и да се одужи.
Ок, заостајемо за Европом, све то стоји, али Европа није имала 2 рата у тих 30 година, тако да треба и то узети у обзир.
Треба радити пругу и до Суботице, и до Ниша, и Прешева, доле ка Бару, да се све лепо опет повеже овим брзим пругама. Да не морају људи толико да возе. Уосталом, добро је и за околину, мање издувних гасова.
И за "скупоћу" карте - људи, ови возови су купљени кредитима, који се требају вратити. Плус треба одржавати возове и пруге. Не може све бесплатно и у складу са стандардом.
A sta da putnici gledaju kroz 90% Srema? Kukuruz, soju i psenicu? Nisu ovo Alpi da moze da se divi pejzazu. Dok je voz bio spor, kukali ste na brzinu, a sad obrnuto.
Odeš u Švajcarsku voz ide od 80 do 140 km/h tako da putnik može da uživa u pejsažima prelepe zemlje pa će verovatno mao turista plsetiti ta mesta.Kod njih je sve na železnici,manje kamiona.
Pa Nimbus i nije bas da je tolika ravnica :)
Kad krenes od NS imas Zezeljev most, pa onda uz nasip do Karlovaca, pa onda dugacak vijadukt od 3 km, pa tunel 2 km, pa kraci vijadukt 600 metara, e onda ide ravnicarska pruga, pa onda ukrstanje sa prugom za Sid, pa prolaz kroz BG, tunel Tosin bunar, pa nasip do mosta preko Save pa tunel pa Prokop. Na sve to dodati preko 25 nadvoznjaka/podvoznjaka, sve stanice sa pothodnicima, liftovima. Ima tu posla.
Koliko god to zvucalo ludo, ima posla.
Pa valjda povratna karta treba da bude jeftinija od dve karte u oba pravca?! Ako je 400 dinara u jednom pravcu, onda povratna treba da bude 600 dinara?
Samo da rezimiram.
Mi se hvalimo vozom, u poodmaklom 21. veku, izmadju dva najveca grada u drzavi, udaljenim 75 km uglavom ravnice.
Jel' sam dobro shvatio?
Zasto niko ne komentarise kako su numerisana sedista u vozu pa niko od saputnika ako bi se drzao toga ne bi sedeo zajedno (npr. broj 18 pored broja 24). Takodje, ona slovna greska na aplikaciji "Pretgraaa... ) zar je to tako tesko ispraviti?
Građani Srbije su fascinirani postojanjem voza između dva najveća grada u državi.
Da li nam je svima jasno koliko smo kao nacija razbijeni, zatupljeni, unazađeni, koliko su nam uništena najnormalnija ljudska, civilizacijska očekivanja?
A Vođa se hvali svima kako glupe Serve drži pod kontrolom.
E moji Srbi, a nekada smo bili ratnici ....
Dosta više sa tim vozom! Jednu promašenu investiciju predstavljamo kao da smo poslali ljudsku misiju na Mars. Ili kad razmislim Mars je relativno lako osvojiv. Bolje reći na Veneru, Merkur...
Trose se pare koje nemamo za populizam.
Dakle, pare iz budzeta se trose na subvencije, 100 evra mladima, 20.000 dinara penzionerima, karta za voz ispod cene, fontane, spomenici, partija, bratija,... Ali se zato za ozbiljna ulaganja uzimaju krediti od Kineza, po nepovoljnim uslovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nove cene voznih karata za "Soko": Evo koliko koštaju na relaciji Novi Sad - Beograd
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.06.2022.
•07:04 > 07:19
Komentari 42
SremacV
Ali je zato sanjao da u Sremkim Karlocima bude nova sytanica stara mu se nije dopala mlogo je liocila na prozapadnu.
Samo posmatram
Чортановци
Прави Сремац
Ево нама, Сремцима од Бешке, преко Чортановаца, Чортановаца Дунав и Карловачких винограда, који смо остали без својих железничких станица!
Bojan
Nisi se ti baš otreznio, a?
dobrivoje
sremac
/
U redu, lepo je što ide brže, još uvek sam u šoku što nije kasnio, ili nije čekao na sporednom koloseku po 45 minuta da prođe međunarodni voz sa prvenstvom prolaska (možda i zato što nema mnogo (uopšte) međunarodnih vozova. Ali 400 din je dok ne zaboravite prokop, a posle će cena na 4 cifre dinara.
Nimbus
BoeserWolf
igor_t
01.06.2022 • 09:47
@igor_t 01.06.2022 • 09:30
Te pruge koje sa vade...kad si zadnji put putovao nekom od njih?
Slazem se da se mnogo od tih pruga ne koristi, pitanje je zasto?
Da postoje vozovi koji saobracaju za putnicki saobracaj, sigurno bi bilo putnika, s obzirom da je i autobuski saobraca na izdisaju, pogotovo po manjim mestima.
Takodje, ima i fabrika koje se otvaraju, a blizu su tih priga, koje bi mogle da se koriste za prevoz robe, umesto kamiona.
Mislim da treba iskoristit postojeci potencijal, i unaprediti ga. Lepo je imati brzi voz na najprometnijoj relaciji, ali mozemo imati i normalne brzine, na manje prometnim i teretnim.
BoeserWolf
A gde su troskovi odrzavanja kompozicija, pruge, placanje za struju itd. Prave istu gresku kao i njijovi "djedovi" partijaši zbog kojih je železnica propala. Poreske obveznike ce to skupo kostati, a nasa deca ce se za deceniju dve voziti krntijama.
Лиманац
Miroslav
Ukinuti vozovi između Sombora i Vrbasa
AUTOR021.rs INFO 01.06.2022. 06:42
Od danas, 1. juna ukida se saobraćaj svih vozova na relaciji od Vrbasa do Sombora.
Neće saobraćati ni po dve od linije na relacijama Beograd - Niš i Niš - Beograd, saopštio je "Srbija voz".
Pa ti vidi sta nas ceka!
dobrivoje
dobrivoje
igor_t
Pa naravno druze, tako to ide.
Sada su poceli da vade preostale pruge u Vojvodini. Onda ce za par godia da napave jednu novu i da je slave kao ovog sokola.
Tuzno je sta se sve radi narodu i kako se to trpi i guta jer je narod navikao da mora biti siromasan i da se muci, da nesto ne moze i da se ceka da drzava nesto uradi. A o manjku interesovanja i kontrole kako se trose drzavne pare je sramota i govoriti.
Радник
Лепо радим у возу, по пола сата тамо и назад, што значи да морам бити 7 сати у канцеларији. Од врата до врата сам за 1:15. Исто време као и колима кад идем, али сад ипак не возим, немам ризик од удеса, а још могу и да радим. Могу и попити нешто у Београду, без ризика за вожњу.
Воз тачан, све на време (јесте се пар пута десило да стане, нешто се поквари, али боже мој, дешава се).
Линијским таксијем ићи је катастрофа, колико су та возила небезбедна, а уме пут и да се одужи.
Ок, заостајемо за Европом, све то стоји, али Европа није имала 2 рата у тих 30 година, тако да треба и то узети у обзир.
Треба радити пругу и до Суботице, и до Ниша, и Прешева, доле ка Бару, да се све лепо опет повеже овим брзим пругама. Да не морају људи толико да возе. Уосталом, добро је и за околину, мање издувних гасова.
И за "скупоћу" карте - људи, ови возови су купљени кредитима, који се требају вратити. Плус треба одржавати возове и пруге. Не може све бесплатно и у складу са стандардом.
@Dragan
Milutinac
/
Nikola
Za regio (RE) vozove postoji popust na povratnu kartu jer važe redovne cene.
Dragan
Za nimbusa
Kad krenes od NS imas Zezeljev most, pa onda uz nasip do Karlovaca, pa onda dugacak vijadukt od 3 km, pa tunel 2 km, pa kraci vijadukt 600 metara, e onda ide ravnicarska pruga, pa onda ukrstanje sa prugom za Sid, pa prolaz kroz BG, tunel Tosin bunar, pa nasip do mosta preko Save pa tunel pa Prokop. Na sve to dodati preko 25 nadvoznjaka/podvoznjaka, sve stanice sa pothodnicima, liftovima. Ima tu posla.
Koliko god to zvucalo ludo, ima posla.
Jasna
Nemac
@Max
Cr7
Обсервер
@ Nina
albino
Max
Nimbus
Mi se hvalimo vozom, u poodmaklom 21. veku, izmadju dva najveca grada u drzavi, udaljenim 75 km uglavom ravnice.
Jel' sam dobro shvatio?
Nina
propast u najavi
a sa koliko nazadni dotiraju "stručnjake" u Srb voz?
Gvozdeni Konj
Da li nam je svima jasno koliko smo kao nacija razbijeni, zatupljeni, unazađeni, koliko su nam uništena najnormalnija ljudska, civilizacijska očekivanja?
A Vođa se hvali svima kako glupe Serve drži pod kontrolom.
E moji Srbi, a nekada smo bili ratnici ....
Smile
Nikola DE
"U zemlji rodjenih doživotnih slepaca - rodjeni jednooki je doživotni kralj." - Erasimo Roterdamski,holandski kniževnik i istoričar 1466-1536 god.
Pero
H
Samo pitam
Nimbus
Dakle, pare iz budzeta se trose na subvencije, 100 evra mladima, 20.000 dinara penzionerima, karta za voz ispod cene, fontane, spomenici, partija, bratija,... Ali se zato za ozbiljna ulaganja uzimaju krediti od Kineza, po nepovoljnim uslovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H